fbpx
Incepem: 08.12.20
ora 18.00
5 sesiuni - marti, joi
Online, Zoom

De ce să alegi cursul Google Ads?

Curs practic de Google Ads sau ce înseamnă anunțuri bine scrise și țintite
profesie it
Obții o profesie IT în termen scurt
Pentru că primești profesia de Social Media Marketer într-un termen scurt. Timp de 2,5 săptamâni vei primi cele mai necesare noțiuni și abilități pentru o proefsie modernă și solicitată.
programe
Programe conform cerințelor angajatorilor
Programele cursurilor sunt alcătuite după cele mai noi și cele mai utile tehnologii aplicate în practică, conform cerințelor angajatorilor.
traineri
Traineri profesioniști
Vei avea posibilitate să fii instruit de traineri care sunt spesialiști in domeniu.

Programa cursului Google Ads

Modulul 1. Introducere în Google Ads

plus minus
  • Ce este Google Ads și toate tipurile de campanii. Prezentarea generală: unde se afișează anunțurile, când și cui.
  • Cum stabilești obiectivele promovării tale și înțelegi ce are nevoie afacerea.
  • Strategie: Cum analizezi ce tipuri de campanii vor fi cele mai eficiente pentru brandul tău.
  • Practică: Cum îți creezi un cont în Google Ads Manager. Setarea metodelor de plată. Prezentarea structurii contului.
  • Indicatorii-cheie pe care trebuie să-i cunoști: CPC, CTR, Scorul de calitate etc.

Modulul 2. Totul despre cuvintele-cheie: Cum funcționează Google Search

plus minus
  • Setarea campaniilor de Google Search.
  • Cum găsești cuvintele-cheie pe care le caută publicul tău. Ce este Planificatorul de cuvinte, cum te poate ajuta și cum îl utilizezi.
  • Cele mai frecvente Greșeli în Google Ads: Tipurile de potrivire a cuvintelor-cheie sau Cum setezi anunțurile astfel încât ele să se afișeze strict pentru nișa ta, produsele/serviciile brandului tău și atunci când vrei tu. Cum îmbunătățești rezultatele căutării și îți reduci costurile.
  • Setarea cuvintelor-cheie, CPC și cuvintele-cheie negative. Cum țintești publicul potrivit și care e detaliul mic, dar important, care îți afectează statisticile.

Modulul 3. Google Search: Structură, Extensii, Optimizare

plus minus
  • Despre anunțuri. Ce scrii și cum scrii, ca să ai rezultate. Factori de care trebuie să ții cont în performanța anunțului: descrieri, titluri, volum de text.
  • Tipurile de extensii și importanța lor. Ce sunt sitelink-urile și callouts. Unde plasezi adresa și numărul de telefon.
  • Structura unei campanii Google Search perfecte. Cum ordonezi serviciile pe campanii și grupuri. Cum repartizezi cuvintele-cheie pe grupuri și care e specificul setării campaniilor în diferite limbi de căutare.
  • SOptimizarea rezultatelor obținute. Metode de micșorare a costurilor. Greșeli frecvente sau cum scazi performanța campaniilor cu mâna ta.

Modulul 4. Google Display. Campanii și Audiențe

plus minus
  • Top 5 tipuri campanii Google Display. Care sunt cele mai eficiente și necesare campanii pentru majoritatea companiilor.
  • Tipurile de bannere și importanța lor pentru eficiența campaniei tale. Avantaje și dezavantaje. Bannere grafice și dinamice. Când și pe care trebuie să le folosești.
  • Cum găsești audiențele potrivite pentru brandul tău. Ce sunt Audiențele excluse și cum economisești o mare parte din buget și eficientizezi campaniile.

Modulul 5. Google Display. Remarketing & Google Analytics

plus minus
  • Ce este Remarketing-ul și de ce este atât de eficient. Care sunt audiențele pe fiecare produs și cum țintești, separat, audiența care a adăugat cumpărătura în coș și audiența care a cumpărat deja.
  • Practică: Ce este Google Analytics. Prezentarea instrumentului. Conectarea cu contul de Google Ads. Crearea audiențelor.
  • Strategii de promovare. Cum utilizezi toate audiențele brandului tău și ce mesaje afișăm potențialilor clienți.
  • Practică și analiză: Exemple de Google Ads de la branduri locale și internaționale.

Trainer

Gabriela Miron

Google Ads Specialist

În prezent, Gabriela este Google Ads Specialist la agenția de Digital Marketing Royal Systems Inc. Din 2017 când a intrat cu toată forța în Marketing, Gabriela a participat la tot ce înseamnă complexul de promovare pe Digital, începând cu strategie, identitate de brand, design și website. Portofoliul lucrărilor la care a pus umărul și gândirea strategică numără peste 17 companii din Moldova și de peste hotare. Astăzi, responsabilitatea ei de bază și de suflet este promovarea pe Google Ads. Gabriela e omul care mixează cu succes gândirea strategică cu cea creativă.

Pentru cine sunt aceste cursuri?

Dacă ești specialist în marketing
Indiferent de experiența ce o aveți, vă actualizați și structurați cunoștințele. Veți fi instruiți într-un proiect real sub îndrumarea clară a unui specialist in marketing digital.
Daca aveți afacerea proprie și ...
doriți să aflați cum să atrageți clienți de pe Internet pentru afacerea Dvs? Aflați despre cele mai importante strategii de marketing digital, care funcționează în complex.
Dacă ești începator
Stăpânește cea mai populară profesie digitală. Cursul va fi cel mai bun început, deoarece vom lua în considerare toate componentele marketingului modern din Internet.
Dacă deja ești în domeniu IT
Doriți să învățați cum să faceți bani în plus pentru promovarea online? Adăugați un set de cunoștințe în internet marketing pentru a completa abilitățile dvs. și treceți la un nou nivel de venit personal.

Prețul cursului

Pret Curs "Google Ads"
3000 lei


Informații de contact Verificare Rechizite Bancare

Bd. Ștefan cel Mare 65, of. 618
Chișinău, Republica Moldova
+373 22 26 03 91
+373 69005168
Яндекс.Метрика