Ce înseamnă Business intelligence (BI)?

Business intelligence (BI) este o aplicatie de business analytics, care include aplicațiile, infrastructura, instrumentele și cele mai bune practici care permit accesul și analiza informațiilor pentru a îmbunătăți și optimiza deciziile de performanță.

Aplicațiile și tehnologiile Business Intelligence Excel sunt o soluție pentru inteligența afacerii, utilizată la soluționarea următoarelor probleme:

  • –  Gestionarea și analiza datelor provenite din diferite surse;
  • –  Interogarea și analiza volumelor mari de date;
  • –  Curățarea, combinarea datelor din mai multe surse;
  • –  Procesarea analitică online;
  • –  Prezentarea în mod constant a informațiilor;
  • –  Crearea rapoartele ce includ aceeași analiză cu diferite date (dashboard).

Avantaje:

  • –  Suport pentru luarea deciziilor bazate pe date reale;
  • –  Scade costurile implementării unui soft BI;
  • –  Crește productivitatea muncii;
  • –  Ajută la dezvoltarea entității.

De ce să alegi cursul Excel Power BI & Dashboards?

Posibilitate de creștere în carieră
Posibilitate de creștere în carieră
După absolvirea acestui curs ai posibilitate de creștere în carieră
Înveți calcul tabelar
Înveți calcul tabelar
La aceste cursuri te invățăm cele mai necesare instrumente de lucru cu calculul tabelar.
Faci propriul tău portofoliu
Calculezi mai simplu și efectiv
Practic la fiecare temă vei calcula în tabele Excel la un nivel avansat.

Programa cursului Curs Excel Power BI & Dashboard

La acest curs veți studia Editorul Excel, care este un program de calcul tabelar, ce permite prelucrarea rapidă a datelor, efectuarea analizelor și diverselor rapoarte pentru a obține informația necesară în luarea deciziilor corecte.

Modulul 1: Introducere in conceptele si termenii Business Intelligence (BI)

plus minus
  • Conceptul de Business Intelligence (BI)
  • Noţiuni referitoare la componentele PowerQuery, PowerPivot şi instrumentele de raportare
  • Introducere în PowerPivot
  • Instalare şi configurare PowerPivot
  • Caracteristici şi beneficii PowerPivot
  • Modelul de date PowerPivot

Modulul 2: Baze de date în Excel. Construirea modelelor de date.

plus minus
  • Liste de date (Baze de date) în Excel.
  • Operaţiile de sortare şi filtrare: Sort, Filter.
  • Opţiunile Autofilter, Advanced Filter, All, Top, Custom.
  • Calcule de sinteză (Subtotals).
  • Utilizarea diferitor funcţii de totalizare, activarea diferitor funcţii în diferite câmpuri.
  • Calcule de sinteză pe mai multe niveluri.
  • Importarea datelor din diferite surse
  • Folosirea PivotTable pentru producerea rapoartelor
  • Crearea relațiilor dintre tabelele importate (one-to-many, many-to-many, chei multiple, etc.)
  • Adăugarea de tabele adiţionale

Modulul 3: Gestionarea modelelor PowerPivot

plus minus
  • Ajustarea și conectarea PowerPivot
  • Filtrarea datelor la importare
  • Tipuri de date
  • Regimul de vizualizare Diagram View și Data View
  • Noțiunea de context
  • Coloane calculate
  • Câmpuri calculate (măsuri)
  • Filtrarea datelor
  • Key Performance Indicators (KPIs)

Modulul 4: Funcții DAX pentru contabilitate și finanțe

plus minus
  • Expresii DAX, categorii, aplicare.
    • de dată şi oră (date, datevalue, today, now, day, month, year, weeknum);
    • matematice (round, cilling);
    • de text (upper, lower, concatenate, left, right, mid, format);
    • logice și de informare (if, iferror, and, or, isblank, isnumber, istext);
    • de agregare (sumx, averagex, countx, countax, minx, maxx);
    • de preluare date din alte tabele (related, relatedtable);
    • de filtrare (calculate, calculatetable)
  • Gestionarea erorilor în expresiile DAX

Modulul 5: Importarea datelor din diferite surse cu Power Query

plus minus
  • Importul datelor
  • Importul datelor din diverse surse (fișiere text, Excel, Access, Exchange, pagini web, alte surse de date).
  • Stabilirea  tipurilor de date pentru informațiile aduse.
  • Importul datelor folosind opțiuni avansate (append, merge).
  • Transformarea datelor
  • Utilizarea opţiunilor de transformare a datelor pentru coloane de text (split, format, extract), numerice (standard, statistice, de rotunjire), de dată (dată, oră, durată).
  • Gruparea și totalizarea datelor
  • Utilizarea opțiunilor de pivot/unpivot
  • Crearea coloanelor calculate folosind formule și funcții
  • Utilizarea limbajului M în formule
  • Încărcarea rezultatelor în Excel sau Power Pivot
  • Încărcarea datelor în Excel și configurarea opțiunilor de actualizare (refresh)
  • Încărcarea datelor în Power Pivot

Modulul 6: Generarea rapoartelor în Power View

plus minus
  • Interfața modulului Power View
  • Configurarea modelului de date pentru Power View
  • Crearae și ajustarea rapoartelor în Power View
  • Diferite moduri de vizualizare a datelor: tabele, matrice, diagrame. Animație în diagrame
  • Sortarea, marcarea și filtrararea datelor în rapoarte

Modulul 7: Vizualizarea datelor geografice cu Power Map

plus minus
  • Interfața modulului Power Map
  • Configurarea modelului de date Power Map
  • Structurarea raportului
  • Diferite moduri de vizualizare a datelor în Power Map

Trainer

Valentina Tîrșu

16 ani stagiu pedagogic

Lector Universitar

Departamentul Contabilitate şi Informatică Economică

Ce zic absolvenții cursurilor Excel?

“Vă mulțumim pentru un așa curs minunat, în care am studiat un ansamblu mare de instrumente pentru a ne face lucru foarte ușor. Sincer, mi-a plăcut cum s-au ținut studiile și câte lucruri noi am învățat. Mersi mult pentru acest curs.”
— Daniel, Curs Excel pentru business
“Cursul a fost excelent, predarea foarte bună a materialului, explicit și detaliat.”
— Tatiana, Curs Excel pentru Business
“Vă mulțumim pentru cunoștințele acumulate. A fost foarte interesant, interactiv și predat foarte clar. Profesoara a fost foarte bună, explicând foarte bine totul. Mulțumim.”
— Natalia, Curs Excel pentru business
“Cursul a fost foarte util, bine structurat ( partea teoretică și practică). A fost bine explicată logica funcționării programului, ceea ce a favorizat creării deprinderilor și principiilor de lucru cu Excel. Recomandare - Nu absentați, faceți lucru pe acasă. :)”
— Vladimir, Curs Excel pentru business
“Cursurile au fost foarte captivante. Am acumulat informație necesară pentru lucru la birou. Profesoara a explicat tot materialul foarte explicit și clar. Recomand și viitorilor practicanți să studieze acest program prin intermediul serviciilor oferite de profesorii de la "Interportal". Succes în continuare în activitatea desfășurată, practicanți sârguincioși și deștepți.”
— Dina, Curs Excel pentru business
“Mi-a plăcut foarte mult cursul Excel, am aflat lucruri noi, știu la 100% că aceasta îmi va fi de folos, profesoara a avut un nivel pedagogic înalt, lămurea toate neclaritățile, formându-le pe acestea clare, lecțiile au fost cât teoretice atât și practice. Mulțumire de 100%”
— Victor, Curs Excel pentru business
arrow-left
arrow-right

Sumarul cursului Excel Power BI & Dashboard

Acest curs este curs de la zero la avansat, în care veți învăța să gestionați programul Excel
20 de ore
Acest curs constă din 20 de ore academice.
4 Module
Cursul conține 10 module de material teoretic și practic. Temele de acasă sunt obligatorii.
5 săptămâni
Timp de 5 săptămâni primiți cele mai necesare noțiuni și abilități pentru a primi o profesie modernă într-un termen scurt.
Traineri Profesioniști
Vei avea posibilitatea să fii instruit de traineri care sunt specialiști în domeniu.
Certificat de absolvire
La absolvirea cu succes a cursului Excel pentru business se oferă certificat de absolvire.
Avansare in cariera
Acesta este un curs avansat in Excel. Programa cursului este alcătuită conform cerințelor angajatorilor.

Prețuri

Modul PowerPivot
1800 lei
Modul Funcții DAX
1000 lei
Modul Power Query
1800 lei
Costul cursului Excel Power BI & Dashboard
4000 lei

Întrebări frecvente

Cât costă, cât durează un curs, care este graficul?
Cât costă un curs Cât costă cursul
Intrați pe pagina cursului pe care doriți să îl alegeți și aflați toate aceste informații. De obicei cursurile se organizează seara sau în weekend, de două ori pe săptămână, câte 3 ore academice.
Mă pot angaja la serviciu după ce trec un curs?
la serviciu după ce trec un curs trec un curs
Ce să fac dacă sunt începător și nu sunt din domeniul IT?
sunt începător și nu sunt din domeniul IT nu sunt începător și nu sunt din domeniul IT
Cum să mă înscriu la cursuri?
Cum să mă înscriu la cursuri mă înscriu la cursuri
Să vin cu laptop-ul personal?
Să vin cu laptop-ul personal vin cu laptop-ul personal
Câți oameni sunt în grup?
Câți oameni sunt în grup? Câți oameni sunt în grup?
Pot combina cursurile cu munca sau studiile?
Pot combina cursurile cu munca sau studiile? Pot combina cursurile cu munca sau studiile?


Informații de contact Verificare Rechizite Bancare

Bd. Ștefan cel Mare 65, of. 618
Chișinău, Republica Moldova
+373 22 26 03 91
+373 69 005 168
office@cursuri-it.md
Contacte
Grafic: 9:00 - 18:00, Luni - Vineri.
Tel. mob: +373 69 005 168
Email: office@cursuri-it.md
Rechizite Bancare

S.C. „INTERLEN PRO” S.R.L.
c.f. 1009600002356
Сod IBAN: MD49VI000002224211520MDL
VICBMD2X883

Яндекс.Метрика