ora 18.00
5 sesiuni - marti, joi
Online, Zoom

De ce să alegi acest curs?

Pentru că primești profesia de SMM într-un termen scurt.
profesie it
Obții o profesie IT în termen scurt
Pentru că primești profesia de Social Media Marketer într-un termen scurt. Timp de 2,5 săptamâni vei primi cele mai necesare noțiuni și abilități pentru o proefsie modernă și solicitată.
programe
Programe conform cerințelor angajatorilor
Programele cursurilor sunt alcătuite după cele mai noi și cele mai utile tehnologii aplicate în practică, conform cerințelor angajatorilor.
traineri
Traineri profesioniști
Vei avea posibilitate să fii instruit de traineri care sunt spesialiști in domeniu.

Pentru cine sunt aceste cursuri?

Dacă ești specialist în marketing
Indiferent de experiența ce o aveți, vă actualizați și structurați cunoștințele. Veți fi instruiți într-un proiect real sub îndrumarea clară a unui specialist in marketing digital.
Daca aveți afacerea proprie și ...
doriți să aflați cum să atrageți clienți de pe Internet pentru afacerea Dvs? Aflați despre cele mai importante strategii de marketing digital, care funcționează în complex.
Dacă ești începator
Stăpânește cea mai populară profesie digitală. Cursul va fi cel mai bun început, deoarece vom lua în considerare toate componentele marketingului modern din Internet.
Dacă deja ești în domeniu IT
Doriți să învățați cum să faceți bani în plus pentru promovarea online? Adăugați un set de cunoștințe în internet marketing pentru a completa abilitățile dvs. și treceți la un nou nivel de venit personal.

Programa cursului

Modulul 1. Introducere.

plus minus
  • Analizăm punctele de contact a concurenților: site, pagina de Facebook, ad-urile care sunt active pe Facebook / Instagram, pozițiile SEO, procentul de afișări în Google Ads
  • Aflăm care sunt top canale de promovare, tipul de content ce-l promovează și ne adaptăm propria strategie de promovare
  • Diferența dintre concurenți direcți vs indirecți
  • **Rezumat / Temă pentru acasă

Modulul 2. Crearea unei strategii de marketing online

plus minus
  • Trecem prin etapele de crearea a unei strategii de marketing online
  • Vorbim despre portretul clienților și despre personalizarea strategiei
  • Cum alegi canalele potrivite pentru afacere
  • Măsurăm, îmbunătățim și adaptăm
  • Dezvoltăm abilitatea de a crea / testa ipotezele
  • Cum corect să creezi un A/B Test
**Rezumat / Temă pentru acasă

Modulul 3. Indicatorii de performanță

plus minus
  • Formule de calcul a top 10 indicatori: CR / CPL / CPA / CPC / CPM / LTV / CTR / ROAS / ROI / ROMI
  • Legătura dintr Bugetul de Marketing și LTV / ROMI
  • Care este un CPL (cost per lead) pământesc
  • Eficientizarea canalelor de marketing cu ajutorul indicatorilor de performanță
  • Care indicatori îi măsurăm zilnic / săptămânal / lunar / trimestrial / anual
  • Structura campaniilor de promovare
  • Primiți un șablon în format pdf cu toți indicatorii, formula de calcul
**Rezumat/Temă de casă

Modulul 4. Importanța și structura rapoartelor de marketing

plus minus
  • Ce includem în raportul de marketing
  • Tipurile de rapoarte de marketing
  • Structura rapoartelor în dependență de canalul de promovare
  • Modificarea raportului pentru a-l face mai util
  • Cum să verifici corectitudinea datelor din raport
**Rezumat/Temă de casă

Modulul 5. Analitica. PLanificare. Raportare.

plus minus
  • Lucru cu Google Analytic / Yandex Metrika / Google Tag Manager / Google Data Studio
  • Diferența dintre Google Analytics și Yandex Metrika
  • Analiza și setarea obiectivelor pentru un site
  • Micro conversii vs Macro conversii
  • Structura și importanța linkurilor personalizate
  • Cum să analizezi calitatea traficului cu ajutorul Google Analytics
  • Vizualizarea rapoartelor Google Analytics în Google Data Studio
**Practica: Studiu de caz.

Trainer

Ghenadie BORCAN
Digital Marketing Specialist

De 2 ani lucrez ca Chief Marketing Officer, în cadrul companiei Aventus Finance. Cu Marketing am făcut cunoștință după facultate, în 2015, de atunci suntem prieteni, sunt momente când nu ne înțelegem, dar am observat că mereu ajungem la un numitor comun.

Prețul cursului

Pret Curs "Marketing Digital. Planificare. Raportare."
3000 lei

Informații de contact Verificare Rechizite Bancare

Bd. Ștefan cel Mare 65, of. 618
Chișinău, Republica Moldova
Яндекс.Метрика